Råd mot fyllesyke

En ny helg står for tur, og med helgen følger det kanskje med litt festing.
Og hvordan er formen dagen derpå. Elendig? Fyllesyk? Isåfall følg med!

Det første jeg gjør dagen derpå er å klare å få meg opp av sengen. Uansett hvor dårlig formen er. Litt frisk luft er bare bra, så jeg åpner gjerne et vindu eller to.
Så går jeg inn på kjøkkenet for å få i meg viktig næring slik at kroppen kommer til hektene igjen. To ting står sentralt: Smoothie og iskaffe. Jeg lager en stor smoothie på ca en halv liter, og to kopper med iskaffe. Når jeg har fått i meg dette føler jeg meg straks mye bedre. Prøv selv. Anbefales!

Dette er oppskriftene på smoothie og iskaffe jeg bruker:
Smoothie Oppskrift
Iskaffe Oppskrift

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn