Android telefon - Mitt foreløpige valg

 I dag leste jeg noe veldig interessant om Android telefonerdigi. Og det var at Google Earth nå kan installeres på versjon 2.1 av Android-operativsystemet. Og minst like interessant er det å vite hvilken mobiltelefoner som er tilgjengelig i Norge som snart vil bli tilbudt en oppgradering til Android 2.1 Og det er HTC Hero. Ifølge amobil vil oppgraderingen til HTC Hero være tilgjengelig i slutten av mars 2010. Det er lenge siden jeg bestemte at min neste mobiltelefon skal bli en Android telefon. Men jeg har ikke klart å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal velge. Etterhvert har jeg kommet frem til at jo nyere versjon av Android det er installert eller mulig å installere på telefonen, jo bedre er det. Og kanskje det som avgjør mitt valg.
Så da har jeg funnet ut hvilken telefon som blir min neste!
 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn