En helt vanlig dag på jobben-filmen kommer snart! Og da får vi alle se hvordan Odd Johan Nelvik jobbet i Se&Hør

Jeg leser på VG at tidligere sjefredaktør i Se&Hør, Odd Johan Nelvik har skilt seg fra konen sin.

Etter å ha lest boken En helt vanlig dag på jobben skrevet av tidligere Se&Hør journalist Håvard Melnæs så er inntrykket av Odd Johan Nelvik ikke særlig godt. Faktisk virker han som en utrolig sleip, ufølsom, upatisk person gjennom hans handlinger i boken. Får håpe det var bare på jobben, og ikke privat. 


Jeg gleder meg til filmen basert på boken kommer på kino i mars. Den skal jeg lett se! For å se hvordan blant annet Nelvik fremstilles i filmen. Forhåpentligvis vil flere få øynene opp for hvilke sleipe, skitne og råtne arbeidsmetoder som råder i Se&Hør.
 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn