søndag 2. august 2009

Ryanair - Det er ikke verdt å spare noen småpenger for å fly med dem

Jeg leser på VG om Ryanair sine mange skjulte gebyrer. Om en flybillett fra Torp til London som de annonserer for 8kr, men som egentlig koster 698kr inklusiv alle gebyrer.

Jeg tror ikke det vil lønne seg å lurer kundene på denne måten. Folk liker ikke å bli lurt. Å undervurdere sine kunder til å tro at det går an å lurer de på denne måten er ikke måten å behandle sine kunder på. For det handler ikke bare om å få noen som kunder én gang .Hvis de fleste som flyr med Ryanair er misfornøyde kommer de ikke tilbake. Og da kan de ikke holde på lenge i Norge før de må legge ned.

Jeg har selv flydd med Ryanair to ganger. Og jeg har flydd med de for siste gang. For så dårlig kundebehandling Ryanair har så bryr jeg ikke meg om jeg sparer en 100-lapp. Det betaler jeg med glede for å unngå den elendige kundebehandlingen til Ryanair. Les gjerne mitt tidligere blogginnlegg der jeg skriver om alle gebyrene til Ryanair: Ryanair - gebyr på gebyr