Når kan man vaksineres mot svineinfluensa i Oslo?

Tidligere har jeg vært skeptisk til om jeg skal vaksinere meg mot svineinfluensa. Men nå ønsker jeg å bli vaksinert. For å slippe å tenke på det mer. Jeg har klart å holde meg unna smitten hittil, men man kan aldri vite 
når sidemannen på bussen eller på gaten har svineinfluensa og dermed bli smittet. 

I tillegg til at det er lett å bli smittet ønsker jeg ikke å bli liggende i sengen i flere dager med svineinfluensa symptomer. Det er for mye artig som skjer til at jeg har tid til det. 

Jeg er ikke i risikogruppen, så når kan jeg få vaksinen? I Oslo ser det ut som det det kan bli i slutten av november. Siden jeg ikke har hørt noe mer tror jeg det fort kan bli desember før jeg kan vaksinere meg. Skal bli godt å bli ferdig med det.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn