Respektløst av FrP

I går fikk jeg en reklameavis for FrP i postkassen min. Problemet er bare det at jeg har registrert hos Posten at jeg ikke ønsker å motta reklame, og har to godt synlige klistremerker på postkassen som sier at jeg ikke ønsker reklame. Så når FrP likevel putter avisen i postkassen min respekterer de ikke at jeg ikke ønsker reklame.

Den viktigste grunnen til at jeg ikke ønsker reklame i postkassen er at jeg tidligere syntes jeg fikk så vannvittig mye reklame. Mange kilo med reklame i uken. Reklame som jeg likevel ikke ser igjennom, men som går rett i søppelet. Derfor tenkte jeg det var en god idé å si nei takk til reklame og spare miljøet for masse søppel. Men dette respekterer ikke FrP. Kan det ha en sammenheng med FrP sin miljøprofil, eventuelt mangel på miljøprofil?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn