Ryanair - Det er ikke verdt å spare noen småpenger for å fly med dem

Jeg leser på VG om Ryanair sine mange skjulte gebyrer. Om en flybillett fra Torp til London som de annonserer for 8kr, men som egentlig koster 698kr inklusiv alle gebyrer.

Jeg tror ikke det vil lønne seg å lurer kundene på denne måten. Folk liker ikke å bli lurt. Å undervurdere sine kunder til å tro at det går an å lurer de på denne måten er ikke måten å behandle sine kunder på. For det handler ikke bare om å få noen som kunder én gang .Hvis de fleste som flyr med Ryanair er misfornøyde kommer de ikke tilbake. Og da kan de ikke holde på lenge i Norge før de må legge ned.

Jeg har selv flydd med Ryanair to ganger. Og jeg har flydd med de for siste gang. For så dårlig kundebehandling Ryanair har så bryr jeg ikke meg om jeg sparer en 100-lapp. Det betaler jeg med glede for å unngå den elendige kundebehandlingen til Ryanair. Les gjerne mitt tidligere blogginnlegg der jeg skriver om alle gebyrene til Ryanair: Ryanair - gebyr på gebyr

Kommentarer

Anonym sa…
Synes Ryanair er helt konge jeg. Nyeste flyparken i europa, kommer best ut på nøyaktighetsstatistikker (on time), kundeservicen er normalt helt fin - bare vi som kunder er oppmerksom på selskapets vilkår; les: unngå overvekt på baggasjen!

Ingen selskap som slår Ryanair på pris. Jeg har selv reist Torp - Gerona (Barcelona) minst 12-15 ganger siste året. Bussen til Torp koster som oftes mer en billetten til Ryanair.

- De kan ha så mange gebyrer de vil, så lenge totalprisen er langt lavere en alle andre selskap er jeg superfornøyd. Er du litt kreativ får du i tillegg sitte i et sete med god plass til bena. Det er på tide at også andre selskap får opp øynene for Ryanairs konsept, de selger enkel og rimelig transport. Hverken mer eller mindre.

Spør du meg så synes jeg til og med det er et selskap med glimt i øyet!
Anonym sa…
hehehe... noen som legger merke til at han vil ha innspill fra passasjerene om hvilke avgifter de kan inføre...? hvem i helvete er det som skal fly med de som ber om FLERE avgifter da???

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn