Paradise Hotel Danmark 2009 - Hvem vinner?

Ok, jeg synes det er på tide å gi noen små hint om hvem som vinner
Paradise Hotel Danmark 2009. Uten å avsløre for mye. Har du fulgt godt med i serien er kanskje hintene nok for å finne ut hvem som vinner. Kanskje, kanskje ikke.

Som dere sikkert vet så jeg den danske versjonen av Paradise Hotel da den gikk på TV3 Danmark i vår.

Så hvem vinner Paradise Hotel Danmark 2009?
Minst én av de to som vinner har vært mest taktisk blant deltagerne.
Og minst én av de to som vinner har kysset på hotellet.
Så da vet dere litt mer eller hva?

Og hvis dere ikke tror meg så kan jeg avsløre allerede nå hvem som går ut i morgendagens program. Det er en av de som har vært med fra starten.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn