Utrolig kul Simpsons-episode - Homer blir skjenket akevitt av Moe

Jeg leste på Dagbladet om en ny episode av tv-serien The Simpsons i dag.
Og det er litt av en episode! Med utrolig mye norske ting. At det er så mye norske ting i The Simpsons er kanskje ikke så rart med tanke på at mannen bak tv-serien, Matt Groening, har norske aner.

I episoden blir plutselig Springfield fylt med norskættede innflyttere som elsker norsk akevitt. Kanskje det er derfor Moe begynner å servere akevitt fra baren sin. På et videoklipp fra Dagbladet sin nettside ønsker Homer å smake på akevitten Moe har. Og Homer mener akevitten kan drikkes fra et ølglass. Og betalingen gjøres med norske kroner. Homer tror ikke det er så sterkt med akevitt og styrter et ølglass fylt med akevitt. Og blir ganske merket av inntaket. Utrolig morsomt. Gleder meg til jeg får sett hele episoden!

Kommentarer

Vero sa…
dette er kult, dette er STORT! Gleder meg til å se det, når episoden kommer til norge!
Anonym sa…
Hvorfor vente når du kan se den nå?
Dette er knallbra!
(Sesong 20, episode 21).

http://watchsim.com

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn