Osterhausgaten Fargehandel i Oslo

Jeg trengte noe maling i dag. Og tenkte jeg skulle finne hjemmesiden til malingsbutikken som jeg pleier å kjøpe maling på i Oslo for å finne ut hvor lenge de hadde åpent i dag. Så jeg begynte å søke på Osterhaugsgaten Maling på Google. For jeg trodde det var noe sånt butikken het. Men da fant jeg ingen hjemmeside til butikken som holder til i Storgata i Oslo. Bare mange nettkataloger som ikke gir noe nyttig informasjon.

Så prøvde jeg å søke på Osterhausgaten Maling. Og da fant jeg ut av butikken nok het Osterhaugsgaten Fargehandel. Så jeg søkte på nettopp det. Men da fant jeg ikke hjemmesiden før langt ned på side 2 i Google søkeresultatene. Så butikken burde absolutt ta tak i dette for å komme høyere. For det er utrolig viktig å være synlig på Google. Og det er man bare hvis man er blant de 10 øverste søkeresultatene.

Hjemmesiden deres er forøvrig denne.

Forøvrig fant jeg ut at de har åpent til kl 19.00 mandag til fredag. Men det fant jeg først ut når jeg ringte dem. For det står ikke på hjemmesiden deres.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn