Alexander Rybak har knekt en finger - Trekker seg fra Grand Prix

Årets norske Grand-Prix håp må trekke seg fra den internasjonale Melodi Grand-Prix finalen.

Årsaken er at han sent i går kveld knakk en finger da han skulle lekeslåss med en kamerat, og det ble litt mer alvorlig enn de hadde tenkt.

Alexander uttaler til sin lokalavis i dag at
- Jeg er fryktelig lei meg nå. Med den knekte fingeren blir det umulig
å spille fiolin, og jeg ser meg dessverre nødt til å trekke meg fra den
internasjonale Grand Prix-finalen. Nå skal jeg bare slappe av og spise bamsemums. Mange bamsemums. Det er det beste jeg vet.

Som erstatning for Alexander Rybak ryktes det at det er den tidligere
Grand Prix-finalisten Stig van Ejk som får en ny sjanse til å hevde seg.
Og han skal spille Alexander Rybak sin sang, men med trekkspill i stedet for fiolin. og breakdanse.

Kommentarer

Anonym sa…
Hahhahaha! Leste denne i dag, og flirte godt!!(29)

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn