Torsdag kveld fra Nydalen - Gled deg til mange gode parodier

Jeg leser om tv-programmet Torsdag kveld fra Nydalen som vil sendes på TV2
10 torsdager fremover kl 22.30.

Programmet er en norsk variant av Saturday Night Live, og vil bestå av morsomme sketsjer og parodier.

Kjendis kan jeg lese om en morsom Jokke-parodi, og på VG leser jeg om en parodi på Guy Richies gansterfilmer med Guri Solberg og Else Kåss Furuseth som prostituerte.

Foruten Guri og Else består den faste staben av Morten Ramm, Henrik Thodesen og Odd Magnus Williamson.

I tillegg vil hvert av de 10 programmene ha en gjesteprogramleder. Først ut i kveld er Erik Thorsvedt.

Gleder meg til å se det!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn