Frekk sang fra den danske Paradise Hotel

I det siste har jeg sett noen episoder av den danske versjonen av Paradise Hotel. Serien er gratis tilgjengelig på TV3 sine danske nettsider.

For mens den norske versjonen av Paradise Hotel har sendt 4 episoder så langt, så har den danske versjonen sendt 20 episoder. Og alle episodene er tilgjengelig på nettsidene.
Den danske versjonen ligger altså vel 3 uker foran den norske.

Ved avslutningen av hvert program spiller de en dansk sang som jeg synes er ganske kul. Og nå fant jeg teksten til sangen, for det er ikke så lett å få med seg alt når man hører den. Her er teksten. Ganske frekk sangtekst :)

Kommentarer

Guruizzm sa…
Takk! Har letet etter denne! :D
Anonym sa…
Du har ikke selve sangen også?! For den leter nemlig jeg etter! :)
Monica sa…
Sangen ligger ute på youtube...

http://www.youtube.com/watch?v=45CCw2S95zw

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn