Skolisser



Jeg måtte kjøpe meg nye skolisser i går. Stiller ikke store krav til utseende, bare at de skal være svarte. Og fikk tak i noen i en skobutikk for en femtilapp.

Nå i ettertid har jeg tenkt at skolisser generelt sett er ganske dyrt i skobutikker. For hva koster egentlig en liten 1m tøybit å lage? Det kan ikke være mange kroner.

Og jeg vet at det finnes spesialiserte nettbutikker for for eksempel støvsugerposer og printerblekk.

Siden skolisser er veldig lett, er det sikkert billig porto for dette hvis det sendes med posten. Så kan ikke noen starte opp en skolissenettbutikk? Jeg kjøper der lett! For jeg regner med det kan selges endel billigere enn 50kr for et par skolisser.
Noen som melder seg?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn