Dagens joggetur - Og etterpå ble det smoothie :)

I dag hadde jeg en utrolig delig joggetur. Sol , 7-8 grader og en fornemmelse av vår gjorde joggeturen til årets beste. Og når turen tok 1 time og 12 minutter så er den også årets lengste. Gleder meg til flere slike turer!

Under forhold så fantastiske som var i dag i Oslo skjønner jeg ikke at flere tar på seg joggeskoene og tar seg en joggetur. For på VG kan jeg lese at nordmenns daglige aktivitetsnivå ligger under det som er helsemessige forsvarlig.


Nå skal jeg prøve ut en ny
smoothievariant.
For mens jeg vanligivis
drikker jordbærsmoothie
skal jeg i dag bruke bringebær i stedet. Gleder meg til å smake den!




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn