Dagens joggetur - Årets lengste!

Jeg var ute og jogget idag. Hadde ikke tenkt å jogge så langt, men følte det gikk ganske lett. Selv på snøen på Sognsvann (i Oslo) og i de mange bakkene.

Rundt Sognsvann ble jeg møtt av utrolig mange på langrennski. Og noen få som jogget. Jeg følte det var litt som at kong vinter møtte kong vår. Kanskje var denne helgen siste helg man kan stå på ski rundt Sognsvann før sommeren. Og kanskje var det en av de første helgene man kunne jogge der.

Grunnen til at turen ble ekstra lang var at jeg tok en ekstra runde rundt Sognsvann med en avstikker til Tryvann. Og da ble det litt lengre enn jeg hadde tenkt.

1 time og 53 minutter var jeg ute og jogget! Det er ny rekord i år. Godt fornøyd med det!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn