Betenkelig fremgangsmåte av castingbyrå i Norske Talenter

Generelt sett synes jeg folk må være klar over hva de går til når de ønsker å være med i et tv-program som for eksempel Idol, Norske Talenter, Paradise Hotel eller Ungkaren. De må tenke igjennom konsekvensene av å delta i tv-programmet.

Jeg mener de må være forberedt på å bli latterliggjort eller fremstilt dårlig.
Særlig synes jeg dette når de selv melder seg på til tv-programmet.

Litt annerledes synes jeg det blir når de blir overtalt til å være med i tv-programmet av et castingbyrå som kontakter dem. Og særlig når castingbyrået sier at de er perfekt for programmet. For på Kjendis leser jeg om mange som har blitt med i tv-programmet Norske Talenter, fordi de ble overtalt til å være med av et castingbyrå. For så å bli latterliggjort av dommerne for hele Norge. Det synes jeg er dårlig gjort av TV2.

Og det gjelder vist mange kan jeg lese. Hele én av tre deltagere i Norske Talenter er med fordi de er blitt kontaktet av et castingbyrå som ønsket å ha dem med i tv-programmet. Dette var overraskende mange. Kanskje ikke så rart at ikke så mange melder seg på selv. For hvem vil vel bli latterliggjort for hele Norge?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn