Charterfeber 2009 - Lisbeth og Nancy plaget av slibrige tekstmeldinger

I morgen, 3. februar, starter TV-programmet Charterfeber igjen på TV3.

Jeg leser på Nettavisen at Lisbeth Meisler og Nansy Rostad, som var med i fjorårets sesong av Charterfeber, har mottatt "en rekke slibrige tekstmeldinger". Og dette hevder de kommer spesielt fra gutter i slutten av tyveårene som liker eldre damer.

Haha, dette må jeg si at jeg har seriøst problemer å tro på.
Hvis de virkelig har mottatt mange slike tekstmeldinger så MÅ det ha vært ironiske ment. Jeg kan ikke skjønne annet.

De to damene som forøvrig er bingovertinner synes likevel at deltagelsen i Charterfeber har vært hyggelig.


Så får vi se i morgen om de er med i årets sesong også.

Her kan du lese et annet blogginnlegg om Charterfeber:
Charterfeber 2009 - Her er noen av deltagerne

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn