Skal vi danse 2009 - Hvem jeg vil ha med

TV2 vurderer en ny sesong med Skal vi danse.
De har startet arbeidet med å vurdere og spørre kjendiser de ønsker de
å ha med.

Jeg tror/håper de spør følgende personer:
  • Arne Scheie - appellerer til de sportsinteresserte seerne, men har han tid?
  • Bjørn Sunqvist - appellerer til de litt eldre og nordlendinger, har han tid?
  • Åge Hardeide - Lite å gjøre for tiden så han sier sikkert ja
  • Eli Hagen - Tror hun elsker å danse (har jeg ikke sett henne danse med Carl I flere ganger?). Og tid har hun vel.
  • Mini Jacobsen - Hadde vært morromannen i serien, særlig hvis han fikk danse med en dame på over 1,80.

Kommentarer

Frode Nilsen sa…
Ser for meg Scheie på dansegulvet ja. "Ja nå er ikke jeg den store Paso Doble-dansern, men jeg husker ei på tribunen i Buenos Aires i '73 som danset det da jeg overvar den spektakulære 3-2-kampen mellom River Plate og Boca Juniors. Nå vil kanskje noen invende at resultatet ble 2-3 og ikke 3-2, og det kan jo stemme for det var jo helt korrekt en bortekamp."

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn