Shelby Mustang 2010-versjon - Råere enn noensinne!

Jeg leser om bilmessen i Detroid som pågår nå der Ford viser frem 2010-versjonen av Ford Mustang Shelby GT500.

Den har hele 540hk, og 0-100 km/t skal være på 4,5 sekunder!

Jeg leide en Shelby Mustang i fjor sommer da jeg var på roadtrip i California, og det var en drøm å kjøre rundt i. Nå vet jeg hva jeg skal leie i 2010 :)

Jeg skal prøve å få lastet opp noen bilder av bilen jeg leide veldig snart!

Hvis du ønsker å lese historien til denne bilen som for første gangen så dagens lys for 50 år siden så sjekk ut wikipedia-siden.

Og hvis du ønsker mer om nyhetene fra bilmessen i Detroit finner du det her og her.

Kommentarer

carina sa…
nhå..den bilen er heeelt rååå.ønsker meg veldig en sånn.. :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn