Radisson SAS Trysil får 5 stjerner

Jeg har tidligere skrevet om min erfaring med Radisson SAS Trysil.

Og nå leser jeg på Dagbladet at norske hoteller skal klassifiseres med stjerner.
Skalaen er fra 1 stjerne som er det simpleste hotellet til 5 stjerner som er det beste.

For å få 5 stjerner må følgende oppfylles:
"Et fullservicehotell med eksklusiv romstandard og serviceytelser på et høyt nivå. Dette inkluderer bl.a. Dobbeltrom minst 24 m2. Enkeltrom minst 18 m2. Generelt luksuriøst innredede rom og fellesarealer. À la carte-restaurant — lunsj og middag. Innendørs svømmebasseng eller bemannet fitness-senter. Resepsjon bemannet 24 timer. 24 timers room service. Suiter til rådighet" (fra klassifisering.no)

Alt dette tror jeg Radisson SAS Trysil oppfyller så da blir det 5 stjerner på det hotellet.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn