Aune Sands morsomme svar til tyven

Aund Sand har klart å få medias oppmerksomhet igjen.

Historien hans er:
Mens han drakk champagne og forførte to vakre damer i galleriet hans, stakk en tyv av med bilde til flerfoldige tusener. Tyven blir filmet, og dette blir vist på TV. Tyven får kalde føtter og velger å levere tilbake bildet han har stjålet. Aune Sand sier da noe sånt på TV med et glass champagne (han liker vist det) i hånden:
"Nå er jeg så glad for at jeg har fått tilbake bildet. Når jeg tenker på tyven som stjal et bilde, så tenker jeg også på egne handlinger. At jeg kanskje har gjort værre ting enn tyven. Det sjette bud sier jo at du ikke skal driver hor. Og jeg som har forført så mange kvinner. " Så smiler han og drikker enda mer champagne.

Mer om episoden kan du lese her: 1, 2, 3, 4, 5.

Så er spørsmålet, har han funnet på hele historien? Eller er den sann? Ikke vet jeg, men
at han er en kvinneforfører av rang har jeg vanskelig for å tro.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sangen til Widerøe-reklamen

Iskaffe oppskrift med få kalorier - Så sunn at du kan drikke store mengder av det (som meg)

Iskaffe oppskrift - Enkel og sunn